Street style #36

I had the need to report about myself since I don´t have access to the internet most of the days, which looks like I´m neglecting this blog. Unfortunately, it´s going to be like this(a few posts a week) until the beginning of September, when my school starts so please, have patience with me. I´m so happy that there is more of you here and you are leaving comments for me, that´s why I can´t wait for autumn :)
Mala som potrebu ohlásiť sa, keďže väčšinu dní nemám prístup na internet a potom to vyzerá, že tento blog zanedbávam. Bohužiaľ to takto(pár príspevkov za týždeň) bude až do začiatku septembra, kým mi nezačne škola tak prosím, majte so mnou strpenia. Veľmi ma teší, že vás je tu stále viac a píšete mi komentáre, preto sa už neviem dočkať jesene :)
photos via alltheprettybirds/altamira:modelsoffduty/candicelake/damstyle/facehunter/glamcanyon/
hellooks/stockholmstreetstyle/styleclicker/thelocals/vanessajackman

19 comments:

  1. dekuji
    nevim proc si kupovat elle když mame tebe

    ReplyDelete
  2. Bára: :D:D ďakujem!

    ReplyDelete
  3. super jako vzdycky. Nejvic se mi libi ta s tim ostre fialovo-ruzovym sackem (nevim, jak tu barvu nazvat, ze by fuchsiova? :) )

    ReplyDelete
  4. ty dlouhovlasé jsou krásné!!

    ReplyDelete
  5. ta slečna v řůžovém saku má úžasné vlasy!

    ReplyDelete
  6. Simply MeMe: ja by som to tiež nazvala fuchsiová
    Tereza Š.: to teda! aj mne sa páčia lebo vyzerajú úplne zdravo :)

    ReplyDelete
  7. Gorgeous! Love these :) Susie is my fave!

    ReplyDelete
  8. Gorgeous ! Great style inspiration.

    ReplyDelete
  9. užasna inspirace! :)

    ReplyDelete
  10. I love your blog, what do you think of following each other?
    Kisses!

    ReplyDelete
  11. Love these! Take care sweetie. x hivenn

    ReplyDelete
  12. och a mne to nesmierne lichotí ze si nan narazila lebo ten tvoj je uplne najviac super duper!

    ReplyDelete
  13. nejlepší je ta v tom růžovým saku :)

    ReplyDelete
  14. Tie dlhe cierne saty su uzasne!

    ReplyDelete
  15. I love Susie Bubble's outfits and the cosmic print dress is gorgeous! x

    ReplyDelete
  16. úplne čarovné a tie detaily!

    ReplyDelete
  17. bozee.. krasne outfity! fakt skvelo vybrane.. ta "diamantova" kabelka sa mi hrozne paci !

    ReplyDelete