Street style #37

The streetstyle blogs are still filled with people wearing short, printed, bright colored garments -the summer clothes although I feel quite fed up with it. Maybe it´s the fact that I love layering and always feel underdressed during summer days so I hope I´ll see some nice fall color palletes - the deep, rich shades, rather more black, a few neutral tones...anyways tell me what are you most excited about this fall?
Streetstyle blogy sú ešte stále preplnené ľuďmi, ktorí nosia krátke, potlačené, žiarivo farebné odevy - letné oblečenie, no ja mám toho tak trochu plné zuby. Možno je to tým, že obľubujem vrstvenie a cez leto sa neustále cítim ´underdressed´ (prosím, povedzte mi aký je na to výraz v slovenčine) preto dúfam, že uvidím nejaké pekné, jesenné palety farieb - tmavé, bohaté odtiene, skôr viac čiernej a trochu neutrálnych farieb...Čomu sa najviac tešíte túto jeseň vy?
photos via alltheprettybirds/facehunter/hellooks/mr.newton/stockholmstreetstyle

8 comments:

  1. I just kind cant wait till colder weater, today I took from my wardrobe my winter shoes and make outfit with it and my mum was like raylly? Its not time for them yet..:D so i will have to wait..!

    ReplyDelete
  2. Amazing photos!

    X Zoe X
    http://intrepidinspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. i love all of them!
    kisses from prague and have a great day!!!
    http://sienastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ten druhý řádek je super!
    já už si pomalu vytahuju svetry :D

    ReplyDelete
  5. Najviac sa teším na vôňu jabĺk, rôznofarebné lístie a samozrejme na najnovšie módne trendy.

    ReplyDelete
  6. fú, tak ja sa na jeseň NEteším, vôbec... keby som mohla, tak odídem na pol roka napríklad do Dubaja a vrátim sa až na jar :)

    ReplyDelete
  7. super obrázky :)
    ja sa teším na hrubé farebné svetre, a na kombinovanie krátkych vecí (sukne..) s pančuchami..farebnými, vzorovanými.. a tak :D

    ReplyDelete
  8. suhlasim. ja hlavne ciernu :)
    a tiez mam radsej jar a jesen, pretoze je to take kreativnejsie obdobie. Zima je zase uz zla, lebo to ma clovek stale kabat ked niekam ide...

    ReplyDelete